DataLine Technology - Silver Reseller ESKO

S potěšením bychom vám chtěli sdělit, že naše společnost získala ocenění Silver Reseller společnosti ESKO. Tato cena nám byla udělena za úspěšný prodej a implementaci sw řešení společnosti ESKO a prodej vyřezávacích stolů Kongsberg. Rádi bychom touto cestou poděkovali i našim zákazníkům, kteří mají nedílnou zásluhu na tomto ocenění.

Udělení tohoto titulu pro nás znamená nejen radost, ale také závazek v péči o naše klienty a v poskytování služeb. Věříme, že i nadále budeme schopni plnit i ty nejnáročnější požadavky na poli řešení workflow systémů a sw pro konstrukci obalů, etiket a shrinksleevů.

P1300309.JPG

Vánoční nabídka

Vážení zákazníci,

přichází konec roku a my vám přinášíme vánoční nabídku vybraných produktů. Z našeho širokého portfolia jsme vybrali  řešení, která jsou určena především grafikům a fotografům. Věříme, že si mezi nimi vyberetej a dáte si malý dárek pod stromeček. Pokud budete potřebovat doplňující informace neváhejte kontaktovat naše obchodníky.
A nezapomeňte, tyto vánoce končí 20. prosince 2013.

FOTOEXPO 2013

Více jak 30 předních českých a několik zahraničních fotografů se účastnilo prvního ročníku jedinečné audiovizuální performance současné fotografie FOTOEXPO 2013, který se uskutečnil 19. října v industriálních pražských Holešovicích v 7 prostorách La Fabrika, RockOpera, Klub Mecca, Mollo 22, Expogalerie, hotel Extol Inn, Megapixel. 

Společnost DataLine Technology se zúčastnila úspěšné doprovodné fotografické výstavy, kde prezentovala především pomůcky pro fotografy a dále ukázky fotoknih a kalendářů realizovaných na digitálních tiskových strojích HP Indigo. Největší zájem fotografů vyvolaly pomůcky společnosti X-Rite, především pak Color Checker a dále systémy i1 pro kalibraci monitorů a tiskáren.

Na závěr připomínáme, že do 15. listopadu, lze uplatnit s přiloženým voucherem 10% slevu na našich eshopech.

Coca-Cola a HP Indigo

Určitě jste zaregistrovali v posledních týdnech reklamní kampaň společnosti Coca-Cola. Akce byla zahájena 1. května a je realizována ve 32 zemích. Pro každou zemi bylo vybráno celkem 150 nejpopulárnějších jmen, přezdívek a výrazů.

Z hlediska tisku etiket se jednalo o kombinovanou zakázku flexotisku a technologie HP Indigo. Nejprve byly vytištěny flexotiskem základy jednotlivých etiket a potom na ně byla digitálně dotištěna personalizovaná data. Celkem 12 strojů HP Indigo WS6000 vytisklo během tří měsíců ve trojsměnném provozu 800 milionů etiket.

 

Letní nabídka pro grafiky a fotografy

Vážení zákazníci,

přichází doba prázdnin a my vám přinášíme letní nabídku vybraných produktů.  Z našeho širokého portfolia jsme vybrali řešení, která jsou určena především grafikům a fotografům. Jako speciální téma vám dále přinášíme informace o web2print řešení Pixfizz, které umožňuje jednoduché vytvoření internetového portálu pro snadnou tvorbu fotoknih, kalendářů a podobných zakázek.

Slunečné léto vám přeje

Obchodní tým společnosti DataLine Technology

 

Ohlédnutí za veletrhem REKLAMA-POLYGRAF

Veletrh REKLAMA-POLYGRAF 2013 byl pro všechny účastníky trochu zahalen tajemstvím, jestli se mu podaří v nových prostorách a s novým organizátorem navázat na tradici veletrhu Print a pozvednout „polygrafickou úroveň“ předchozích veletrhů Reklama-Polygraf. Nyní s jistým odstupem můžeme konstatovat, že se to podařilo. Z pohledu naší firmy musíme veletrh hodnotit jako úspěšný. Náš stánek navštívilo velké množství odborných návštěvníků,  uskutečnili jsme mnoho zajímavých jednání a uzavřeli několik kontraktů.

Zájem návštěvníků veletrhu se soustředil pochopitelně především na dva hlavní exponáty, kterými byly – digitální tiskový stroj HP Indigo 5600 a řezací stůl Kongsberg iXE-10 auto. HP Indigo 5600 bylo vystaveno v maximální možné výbavě, takže během veletrhu byl k vidění např. tisk bílou barvou na barevné substráty, tisk na metalizované a plastové materiály, využití rozšířeného barevného prostoru pro věrnou simulaci přímých barev a další speciality. Kongsberg iXE-10 auto zaujal návštěvníky svými takřka neomezenými možnostmi při řezání a bigování tiskovin a dále svojí plnou automatizací, která zahrnuje nakládání a vykládání archů bez zásahu lidské ruky. Zájem o vyřezané krabičky, držáky na mobilní telefony, visačky pro děti a jiné speciality byl obrovský, takže pult se vzorky bylo nutné nepřetržitě doplňovat.

Druhá část naší expozice zahrnovala profesionální monitory NEC, kalibrační systémy X-Rite, vzorníky Pantone, náhledové boxy a jiné speciality určené především fotografům a pracovníkům grafických studií. Pro zájemce byly dále připraveny živé ukázky software firmy ESKO, systému pro tvorbu řešení web2print a dále řídícího systému MIS.

  

Polygraf9.jpg
Polygraf2.jpg

Nový závod HP na výrobu ElektroInku

Společnost Hewlett-Packard oznámila 3. prosince 2012 otevření nové tovární haly na výrobu ElektroInku pro tiskové stroje HP Indigo. Nový provoz je umístěn ve městě Kiryat Gat v Izraeli a má 11 000 m2, čímž se výrobní plocha v této lokalitě zvětšila na celkových 56 000 m2. Nová stavba byla vybudována v souladu s požadavky LEED, což je nejvyšší standard pro energetické a ekologické aspekty ve stavebnictví.

Vybudování nových výrobních kapacit je reakcí na silnou a neustále rostoucí poptávku v oblasti digitálního tisku. Závod je určen pro produkci inkoustů pro nové tiskové stroje HP Indigo 10000, které jsou prvními komerčně dostupnými tiskovými stroji formátu B2.

Papírová konference

Dne 23. října 2012 se konala v pražském hotelu Clarion "Papírová konference". Pořadateli konference byly společnosti DataLine Technology a Hewlett-Packard. Akce byla zaměřena na nabídku a možnosti substrátů pro digitální tiskové stroje HP Indigo. Akce se zúčastnili všichni významní dodavatelé a během dne zazněly přednášky společností Antalis, Europapier-Bohemia, Igepa, Ospap a Papyrus. Dále se akce zúčastnili i zástupci výrobců papíru ze zahraničí, konkrétně firmy Fedrigoni a Felix-Schoeller. Přednášky měly mezi návštěvníky konference velký ohlas, stejně jako výstava, která proběhla souběžně s konferencí.

One to One marketing

Ve dnech 10. a 11. října 2012 proběhl v Praze a Brně seminář pana Rafiho Alba z izraelské společnosti Segmarketing.

Ústředním tématem byl takzvaný One to One marketing, tedy marketing, který se zaměřuje na každého jednotlivce individuálně. Účastníci semináře mohli porovnat vlastní zkušenosti s direct mailingem v obálkách s okénkem (či nalepeným adresním štítkem) s kampaněmi, které proběhly ve světě pro renomované značky. 

Akce byla primárně zaměřena na marketingové pracovníky, kteří si odnesli reálné zkušensoti a praktické návody jak klienta přesvědčit, že pro kampaň není důležité kolik stojí, ale kolik vydělá.

Akce proběhla za podpory společností DataLine Technology a Hewlett-Packard jako součást dlouhodobé strategie pro rozvoj tištěných marketingových aktivit českých a slovenských firem.