Otestujte vizuální dojem svého nejnovějšího designu v prostředí, ve kterém se vše odehrává: v obchodě. Vytvořte virtuální maloobchodní prostředí pomocí Studio Store Visualizer.
Jakmile vytvoříte svůj obchod, podívejte se na svůj produkt v regálech, s vašimi ostatními výrobky a vedle konkurence, abyste určili optimální design a prostor na polici. Poté můžete lépe připravit kompletní uvedení produktu na trh, včetně balení připravených pro maloobchod, včetně displejů a dalších prvků.
Simulujte svůj nákupní zážitek
Pomocí VR jsou procházky obchodů tak reálné, jak jen mohou být. Projděte se obchodem, vyzvedněte si produkty, abyste si je mohli prohlédnout zblízka, a dokonce je přidejte do svého virtuálního nákupního košíku! Stereoskopické vykreslování umožňuje zobrazit váš virtuální obchod na 3D obrazovce.
Sledování chování nakupujících
Pomocí technologie VR a sledování očí zaznamenejte cestu účastníka výzkumu do svého 3D obchodu. Tepelné mapy pomáhají identifikovat klíčové oblasti, kde účastník hleděl na obal vašeho produktu. Přehrajte jejich cestu, abyste porozuměli chování nakupujících při nakupování v obchodech a pomohli tak vylepšit balení produktu a celkový dopad na design.
Vytvoření vlastního virtuálního obchodu
Modul Consumer Insights
Doplňkový modul Consumer Insights pro Store Visualizer vám umožní analýzu spotřebitele pomocí sledování očí, teplotních map a vizuální analýzy chování ve 3D virtuálním obchodě, který vytvoříte. Díky tomuto nástroji můžete svůj spotřebitelský výzkum a testování provést interně, což šetří čas a peníze vašeho týmu. Tepelné mapy pro sledování očí a údaje o chování jsou kompilovány v rámci softwaru a lze je exportovat, což usnadňuje vytváření sestav, které měří viditelnost produktu, výkon a chování nakupujících. S těmito informacemi můžete určit změny designu a marketingu obalů. Nahrazením analogového digitálního výzkumu vaše týmy získají schopnost škálovat – provádět více studií s větším počtem účastníků. Více účastníků odpovídá více datům a více dat odpovídá lepším informacím o vašem cílovém zákazníkovi. Nákupy a analýza chování ve 3D jsou realističtější než to, co se dnes provádí při testování cílové skupiny, což poskytuje lepší kontext chování kupujících.